.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه

* تكثير، توزيع و فروش سي. دي "ظهور بسيار نزديك است" ممنوع شد. مراكز تكثير و توزيع اين مستند، كه مورد اعتراض بسياري از علما و مراكز علمي قرار گرفته، به دستور مقامات امنيتي از توزيع و فروش آن منع شده‌اند. روز دوشنبه دادستان كل كشور و سخنگوي قوه قضائيه نيز گفته بود اين مستند مصداق نشر اكاذيب است و مطمئناً دادستاني به عنوان نماينده مدعي العموم وارد اين پرونده خواهد شد.
* اروپائي‌ها جريان جديدي را عليه جمهوري اسلامي ايران به راه انداخته‌اند. ديروز اتحاديه اروپا در اجلاس خود 32 مقام ايراني را در فهرست تحريم‌هاي خود قرار داد. هنوز اسامي اين افراد اعلام نشده است.
* در جلسه اخير هيئت دولت كه با حضور مقامات اجرايي كشور در محل سابق مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، رئيس‌جمهور بار ديگر به دفاع از مشايي رئيس دفتر و رحيمي معاون اول خود پرداخت. به گزارش شفاف، در اين جلسه، احمدي نژاد گفت: رحيمي در ارائه خدمت شب را از روز نمي‌شناسد و آنقدر در پيگيري امور دقت دارد و وقت مي‌گذارد كه همكاران خسته مي‌شوند ولي ايشان خستگي نمي‌شناسد. بارها ساعت‌هاي انتهايي شب با من تماس مي‌گيرد و مي‌پرسد آيا موردي براي پيگيري مانده است؟! روحيه ايشان براي خدمت اين گونه است. درباره اسفنديار رحيم مشائي نيز رئيس‌جمهور گفت: وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي‌بينم به حال او غبطه مي‌خورم. مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است.
* پشت پرده فساد جاري در سينما را بايد در آلودگي‌هاي بعضي عناصر فعال آن دانست. به گزارش تابناك به نقل از بولتن نيوز اخيراً يكي از عناصر فعال سينما كه اتفاقاً در بسياري از پروژه‌هاي سينمايي هم حضور فعالي دارد به بهانه روز سيزده‌به‌در در ويلاي شخصي خود در جاجرود اقدام به برپايي پارتي آن هم به سبك ديسكوهاي غربي نمود. اين شخص كه براي اين مراسم خود از بسياري از بازيگران و چهره‌هاي مطرح سينما دعوت كرده بود با تهيه مقدار قابل توجهي مشروبات الكلي مراسم رقص و آواز را در ويلاي خود ترتيب داد. در اين مهماني كه به صورت مختلط ترتيب داده بود بسياري از بازيگران سينما به مصرف مشروبات الكلي پرداختند و برخي از آن‌ها بقدري در اين كار افراط كردند كه پيشنهادات بي‌شرمانه‌اي به برخي از حاضرين دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.